Sunday, January 27

BAGAIMANA CARA UNTUK MENGHILANGKAN MIGRAIN YANG TERUK




tahukah anda, yang migrain atau sakit kepala yang kuat boleh dihilangkn atau dielak melalui supplement?....

sesetengah kajian dan penyelidikan mendapati kekurangan magnesium dalam badan boleh mengakibatkan migrain. pengambilan dapat melindungi tubuh daripaada sakit kepala dengan cara merehatkan pembuluh darah.
selain itu, magnesium dikatakan berkesan untuk menenangkan fikiran yang berada dalam keadaan tegang sepanjang sakit kepala melanda.

selain itu, riboflavin atau Vitamin B2 berperanan untuk membentuk sel darah merah, antibodi dalam tubuh dan membantu melepaskan tenaga daripada sumber karbohidrat. Riboflavin juga menghasilkan tenaga.  kekurangan tenaga dalam badan juga dikatakan punca migrain berlaku.

Pengambilan Omega 3 dalam badan juga dikatakan salah satu cara menghilangkan migrain.  Ikan Salmon antara sumber kandungan Omega 3 yang tinggi yang menjadikannya sebagai salah satu makanan terbaik untuk menghindari migrain.  Apa saja makanan yang kaya dengan kandungan omega 3 dikatakan amat baik untuk mengatasi msalah migrain.  Salah satu makanan terbaik paling mudah didapati untuk anda mendapatkan sumber Omega 3 ialah telur..

jika anda rasa payah untuk mendapatkan magnesium, Vitamian B2, Omega 3, apa kata anda mencuba supplemen dari Shaklee ini..

b complex, set migrain

B COMPLEX YANG MENGANDUNGI SEMUA VITAMIN B...VITAMIN B2 JUGA TERKANDUNG DI DALAMMNYA..

 HARGA ; RM 53.75
KANDUNGAN : 120 BIJI

omega guard, set migrain
  
OMEGA 3 SHAKLEE ADALAH OMEGA YANG TERBAIK DI DUNIA

HARGA  : RM 136.00
KANDUNGAN : 90 BIJI

ostematrik, set migrain
OSTEMATRIX ATAUPUN KALSIUM MENGANDUNGI MAGNESIUM, KALSIUM, VITAMIN D DAN MINERAL LAIN YANG APABILA DI AMBIL BERSAMA, MAMPU MENGHILANGKAN SAKIT KEPALA DAN MIGRAIN.

HARGA : RM 61.00
KANDUNGAN : 120 BIJI



ingin tahu apa lagi keistimewaan shaklee???? cepat cepat hubungi kami :_

Nama : SITI NORIZA BINTI SALEH
NO TELL : 013-7374958
EMAIL : damia_pitshop@yahoo.com

atau hubungi suami saya ;-

Nama : MOHD ZAMRI BIN HUSSIN
NO TELL : 013-7065178
EMAIL : zamri_damia@yahoo.com

jika anda ingin menjadi ahli shaklee dan anda berada berdekatan dengan kami, kami adalah pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor..  kami akan berikan anda penjelasan yang ringkas dan mudah untuk anda fahami.

penghantaran melalui pos laju , gdex dan citylink ke seluruh semenanjung,


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015