Tuesday, November 11

Besday Ayah Mertuaku















































Ni masa besday ayah mertua aku..masa hari sabtu..buat kat umah akak ipar kat taman pulai utama..si mia ni mula2 dia dok jauh,..sebb pelik kenapa sepupu2 dia yg lain dok rapat2...masa tu dia tak nampak lagi kek tu...bila je lilin tu menyala, baru dia perasan dan mula merangkak nak capai kek tu...nasib baik sempat capai dia..kalau tak, kek tu tak sempat nak makan....
Yang ct perasanlah, si mia ni mmg jenis pemakan lah..dia tak kisah pun nak makan apa...lg2 kek ...dia tetap telan...
emm, besday abah ni yang ke 68 tahun.. Semoga Allah akan sentiasa merahmati nya..Amin....Every month, kalau ada besday sesiapa, family ipar aku mmg akan sambut...so, every month memg akan ada majlis mcm nilah...masa besday kali ni, family kak uda ngn adik ipar aku yang kat uitm tu tak dpt dtg..ada hal yg tak dpt dieelakkn..kalau tak, mahu gak gegak gempita rumah kak ipar aku sorang ni. kali ni, disebabkan buat hari sabtu, aku cuma sempat buat coctail je ngn beli kek...esok paginyer baru buatkan mee goreng..( setiap kali masak untuk atau buat sesuatu utk fmily mertua mesti pkr, sedap ke tak aku masak,,,he he he ).....mlm tu lak, kitaorg buat BBQ, ada ayam, sotong, kentang...dan part paling bestm aku tinggal makan je...sebab semua biras yang buat...he he he..(memang makin gemuk lah aku )....



No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015