Wednesday, December 20

KEBAIKAN PAIN RELIEF CAPLET

Alhamdulillah, Leganya. Selamat tinggal "blues bulanan!" 🌟



Kami kongsikan beberapa cara untuk melegakan ketidakselesaan bulanan anda:

πŸ›€πŸ» Haba: Sapukan haba ke perut atau bahagian bawah belakang boleh membantu mengendurkan otot dan mengurangkan kesakitan. Anda boleh menggunakan pad pemanas, botol air panas, atau mandi air suam.

🧘🏽 🏊🏼‍♀️Senaman: Senaman lembut boleh membebaskan endorfin, yang mempunyai kesan melegakan kesakitan. Berjalan, yoga, berenang, atau regangan ringan adalah pilihan yang baik.

πŸ’†πŸ»‍♀️ Urut: Urutan lembut pada perut anda boleh membantu mengendurkan otot dan melancarkan peredaran darah. Anda boleh melakukan ini sendiri atau meminta bantuan rakan kongsi.



✅ Dapatkan Pain Relief Caplet. Cara semula jadi untuk mengurangkan keradangan dan kesakitan, itu selamat untuk kegunaan jangka panjang.

Nak dapatkan produk ini?

Boleh je hubungi saya. Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah sejak tahun 2011. 
Siti Noriza Saleh
No ahli : 852453

WhatsApp: 0137374958
Pengedar Shaklee Kota Tinggi

Kalau berminat nak join ahli, boleh wasap saya atau klik je link dibawah ini


Boleh dapat bonus juga kan?


Tapi, janji guide saya tau kalau saya dah jadi ahli!

Ye, saya guide. Nak buat bisnes pun boleh je.



#Fuhhlega
#NaturalPainRelief
#Boswellia
#Safflower
#JointMuscularPain

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015