Wednesday, November 7

TINGGAL SEJARAH DAN KENANGAN MANIS :)


Bismillahirrohmannirohim.....

Alhamdulillah...perjalanan penyusuan aku untuk zafran sudah melepasi 2 tahun....dan khidmat bakti breastpum aku sudah ditamatkan.,,,,sedih tapi gembira kerana aku menggunakan sepenuhnya khdimat spectra ini sepanjang 2 tahun ini....

Bermula dari 4 bulan pregnant, aku mula mengumpul pelbagai maklumat mengenai SUSU IBU....dan aku juga mengumpul modal untuk membeli peralatan penyusuan agar impian aku berjalan dengan lancar....Alhamdulillah...pelbagai rintangan dan rasa sedikit pilu sbb semuanya duit aku, tapi aku gembira sebab semuanya dalah untuk anak aku Zafran.... Alhamdulillah......zafran berikan kerjasama yang sangat baik...

sekarang, breastpum ini aku salurkan khidmatnya pada kawan aku yg bersemangat untuk meneruskan penyusuan nya....semoga breastpum ini juga memberikan kerjasama yang baik pada tuannya yang baru.....



kedai online SHAKLEE saya : 
 Puan Siti Noriza Saleh 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 852453] 
013-7374 958 |
damia_pitshop@yahoo.com 
twitter : @damiapitshop
website : www.damiapitshop.com


No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015