Wednesday, January 12

TRANSFER EBM



ni tuan punyer susu.....si ZAFRAN PUNYER HARTA....hua hua hua hua....

( oh..ayah dia tanya nape belikan baju arsenal..kenapa x belikan baju MU...eleh.....)








stok ni dari fridge umah aku untuk ditransfer ke deep freezer umah mak aku kt semencu....sbb x leh nak menampung stok EBM aku...Zafran sejak makan, dah mula kurang nak minum susu...so, kebanyakkn stok, mmg aku hntr ke rumah mak....tp selalunyer aku luper nak amik dan aku let go je kat anak susuan aku yg 2 org tu.....he heh...x pelah..rezeki diaorg...zanfran ni x moh sgt kalau minum susu yg dah beku ni..dia suka susu fresh...he he he...

ini stok bulan 11/10 dan sdkt dari 10/10,....kalau ikutkan, boleh guna untuk bulan 4 atau 5... xpe..ltk je dulu kt umah mak, buat persiapan di hujung hari......


my small shop :-http://www.damiapitshop.com/

3 comments:

  1. bekalan susu mantopppsss..teruskan:))

    ReplyDelete
  2. wahh meriahnya stok frozen...alhamdulillah, hopefully aju pon leh wat cmtu

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015