Thursday, August 13

MARAH DALAM DIAM

dr mlm tadi, smpai ke pagi aku masih marah, masih memendam rasa....tiba-tiba aku rasa aku seolah-olah dipersalahkan olehnya yang mungkin tak perasan kata-katanya membuatkan aku marah dan terasa........................................

semuanya gara-gara bila mlm tadi aku mengajar mia menyanyi "la la la la"......dan seperti biasa, mia akan mengikut/mengajuk apa yg aku ckp........

dianya berkata " bila nak pndai ckp?...budak2 bya mia semua dah pndai ckp...ni asyik nyanyi la la la la la je"...

aku hanya berdiam diri sebb seolah2 aku dipersalahkan atas ketidak mampuan mia berckp dengan butir yg lebih jelas..........

aku sakit hati...kalau org lain yg berkata mcm tu, aku harus membals tapi.........................

aku ke yg salah kalau mia tak leh ckp lagi?>.aku rasa, ada budak lain yg dah 3 tahun masih tak jelas butir bicara nyer...sekurang2nyer, skrg ni aku dah faham maksd yg ingin dismpaikan oleh mia w.pun butirnyer tidak jelas......


arrgggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh AKU MARAH!!!!!!AKU SAKIT HATI!!!!

12 comments:

  1. jgn marah2, faz pun bekas dak poli seberang perai

    ReplyDelete
  2. fazrin>>>ku kenal dirimu ker??..haha ha ha..siti bacth kedua..DPP99....

    ReplyDelete
  3. jgn marah2...tarik nafas lepas.... budak2 lain kemampuannye... asalkan kite sebagai mak dia faham sudah that's my opinion... Danish pun dulu 1y6m baru mule bercakap even skang ni baru faham ape yg dia cakap tu pun pelat lagi

    ReplyDelete
  4. Mana ada budak maya mia semua dah pandai cakap..Sufia pun belum pandai cakap lagi..ala takpe abaikan ajer...karang dah pandai cakap diamlah orang yang bersuara tu...

    ReplyDelete
  5. fazrin>>huh...ku kakak mu rupenyer....akak kuar, ko masuklah poly tu..sah tak kenal...tapi, kurindui suasana kat sana...hu hu hu

    mummy>>>ku sakit hati mslshnyer..geram sgt....smpai hr ni, ku mash teringt2...

    mimi>>>>ku dok pkr gak, saper yg dah pndai ckp tu...mia tu ikut mood dia...kalau mood dia baik, nak juga dia ckp ckt2, kalau tak, taklah..main tunjuk2 je,

    ReplyDelete
  6. skrg byk da berubah. dah cantik dah poli tu

    ReplyDelete
  7. sabar...bukan salah ibu mengandung kan?? tp salah bapa yg buat ibu yg mengandung...hihihii. (gurau2 jer)

    jgn la kecik ati kak...sabar je la. mungkin dia tak sengaja tu...lgpn bdk sebaya mia tu mmg kita tak brp paham perkataan nya tu.

    ReplyDelete
  8. fara>>>sakit hatilah...agakyer nanti kalau mia dah sekolah, lpas tu tak dpt result yg baik, ntah mcmana pulaklah...

    ReplyDelete
  9. xper....sok luse mia trus pandai nyanyi tau kak..br tekjut org yang bersuare tu...huhuhu...

    ala,ne ader dak baye mia tu yang da padai ckp gn clear?sabo ea kak...

    ReplyDelete
  10. Sabar....sabar....setiap budak mempunyai perkembangan masing2...

    Akak ada kenal sorang anak doktor, dah umur dekat 3 tahun tapi cakap masih "mumble" dan tak clear...bapak dia relax jek. Diaorg bawak gi paed tapi paed pun kata jangan risau....masih normal katanya....

    Takkan kita nak sanggah pendapat paed tu kan....dia lebih pakar...

    Satu lagi, akak rasa dia "berat mulut" mcm encik zam laaaa...hahahaaa....

    ReplyDelete
  11. are'syiq>>>akak tak kisah pun kalau org lain ckp..tapi bila tang "dia" yg berckp, harus ku angin..ko kalau nak tau "dia" tu stand for whom, ko tanya akak tau...he he eh

    k.yatie>>>bab berat mulut cm zam tu, siti setuju..ha ha ha....

    siti mmg ok pun...lg2 kalau cucu yg satu kmpung ngn kak ti tu dah pndai ckp dulu dr mia..tapi, org yg sama2 wat mia yg ckp tulah yg siti tak tahan.....hangin tau satu badan

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015