Friday, March 17

KENAPA SUPLEMEN SHAKLEE TERBAIK

saya mula mengenali Shaklee selepas 6 bulan melahirkan anak no 2. Itu pun sebab saya mencari suplemen untuk membanyakkan susu badan. Masa pertama kali tau saya mengandung anak no 2, saya nekad untuk menyusukan anak yang kedua ni sehingga 2 tahun. Sebab masa anak pertama, saya memang tak tahu apa apa pasal penyusuan badan ni. Jadi, bila Allah bagi rezeki anak kedua, saya berniat dan nekad untuk buat yang terbaik untuk anak no 2 ini. 

Kenapa suplemen Shaklee terbaik? masa itu , bila saya google mengenai "milk Booster" ni, banyak info info pasal suplemen Shaklee dan juga testimoni testimoni "asli" dari pengguna Shaklee. Dari situ saya yakin akan keberkesanannya. Malahan, bila saya mendaftar sebagai ahli Shaklee, betullah, saya semakin jatuh cinta dengan Shaklee ni. Suplemen Shaklee Terbaik!



Apatah lagi, tagline Shaklee pun SELAMAT, TERBUKTI, BERKESAN! apa yang di maksudkan dengan selamat? Pada tahun 1915, Dr Forrest C. Shaklee telah mencipta multivitamin atau sekarang dikenali sebagai Vita-lea. Jangan tak percaya, produk ini masih ada sehingga sekarang!





apa yang paling menarik, bahan bahan yang digunakan untuk membuat semua suplemen ini adalah dari bahan bahan yang terbaik, premium dan paling penting ia semula jadi . Pernah masa PKP, satu produk Shaklee terpaksa di hentikan pengeluaran disebabkan ada 1 bahan yang biasa di ambil di salah satu negara asia tidak dapat diambil disebabkan PKP. 

betapa Shaklee sangat mementingkan kualiti dan bahan bahannya di jamin selamat digunakan oleh semua pengguna Shaklee. 







Tahu tak, selain tu, kalau kita ambil SET KURUS SHAKLEE pun, kita akan rasa keberkesannya. Saya ambil set Hello New You dan Alhamdulillah, dari berat 72 kilo, sekarang dah turun 8 Kilo!! dah umur 40 an ni, metabolisme memang lambat nak bertindak, tapi memang seronok. Misi saya, nak capai 60 kilo selepas sebulan berpuasa. 



Jadi, kalau anda belum berpuas hati dengan penerangan saya, boleh juga baca artikel 7 SEBAB KEISTIMEWAAN SHAKLEE.

Bila anda dah puas hati, bolehlah pilih produk produk yang dikeluarkan oleh pihak Shaklee.

Susah nak pilih? Ikut je cadangan dari Shaklee ni. 😍😍😍😍
















Senior Coordinator Siti Noriza | ID: 852453
 Call/SMS/Whatsapp : www.wasap.my/60137374958
Email: sitinorizasaleh@gmail.com 






No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015