Saturday, March 11

DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

Allahu Akhbar! Sekejap sangat masa berjalan kan. Bulan ni pula adalah bulan yang paling banyak keluar duit. Bertembung persiapan budak naik sekolah dan juga persiapan menyambut bulan Puasa. 

Ada yang rasa terbeban sangat disebabkan 2 perkara ini dan sebulan akan datang pula persiapan menyambut Syawal pula. Paling terkesan adalah mereka yang gajinya pada awal bulan. Ini kerana hari raya dijangka berlaku pada hujung bulan. 

Saya pun sama, cuma Alhamdulillah, bila ada bisnes Shaklee ni, buat rasa lebih tenang dalam menangani kes kes macam ni. Kebetulan pula, income bulan ni, saya akan dapat 15 April nanti. Raya pula dalam 23 April. Seronoklah ada duit lebih. 
Seronok nak belikan mak dan mertua sesuatu untuk mereka. Anak anak saudara pun dapat bahagian mereka. Terima Kasih Allah temukan saya dengan bisnes Shaklee ini. 

Bisnes yang hampir 12 tahun saya menceburinya. Insya Allah ia juga akan jadi bisnes yang diturunkan pada anak anak saya. Aaminnn. 

Tahniah juga pada semua ahli ahli Shaklee yang sama sama akan dapat duit raya awal dari Shaklee terutamanya team blogger saya MAI team Blogger


1 comment:

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015