Saturday, April 8

VITAMIN CANTIK HARGA RAHMAH

Hah, sana sini lah orang dok sibuk dengan harga Rahmah! Nasi harga Rahmah, lauk harga Rahmah, sampaikan nak beli baju untuk team pun ada harga Rahmah tau 🤭🤭

Berlarutan dari itu, Shaklee pun mengeluarkan set Rahmah yang kalau korang tak beli, memang sangat rugi. Sebabnya, tak tahu bila lagi Shaklee akan keluarkan Set Rahmah ni. Korang nak tau set apa tu? Jom tengok poster ni. 

Paling best, kalau korang beli mana mana set ni, korang layak jadi ahli secara PERCUMA!  Kalau ada bajet lebih, beli yang set B iaitu 2 set ESP + Vitamin C sebab lebih murah RM10 dari set A yang 1 ESP + Vitamin C. Best kan?

Set ni kami panggil SET CANTIK RAHMAH!  Sebab apa? Sebab kalau kita ada masalah tona kulit tak sekata, ada masalah jerawat, ada masalah bekas bekas jerawat yang tak hilang, kulit muka tak bermaya, kami memang syorkan 2 produk ni pada customer. 

Kalau nak kira harian, kita hanya perlu keluarkan RM3.30 saja untuk 1 hidangan. Rahmah sangat kan?  Kalau dulu ramai kata belum ada bajet nak beli 2 2 barang ni, sekarang dah boleh beli dah! Vitamin C tu sendiri je boleh tahan 3 - 4 bulan. Berbaloi baloi sangat.

Tau tak, banyak sangat testimoni set VITAMIN KULIT, yang korang boleh cari. Set cantik Rahmah ni berkesan dan selamat digunakan. Untuk jangka masa panjang, ia beri kesan yang baik untuk kesihatan badan. 

Kenapa kita perlu beli set cantik Rahmah ni? Jom baca manfaat kedua dua produk ini untuk lebih tahu kenapa perlu beli kedua duanya. yang ni manfaat ESP.

Yang ini pula manfaat Vitamin C. Bukan setakat untuk cantik je, tapi ia sangat diperlukan setiap hari oleh badan badan. Banyak mnafaat yang badan dapat bila kita mengambil Vitamin C ini secara konsisten. 
Hah, macamana? Dah terbuka hati nak beli set Cantik Rahmah ni? Ada soalan lain?

Oh, kenapa kena jadi ahli kalau nak dapatkan 2 produk ni pada harga RM99 atau RM188? Ye, perlu jadi ahli sebab lepas lepas ni, korang dah boleh beli produk Shaklee dengan harga ahli. Lagi best kalau tiba tiba korang nak cari income tambahan dengan Shaklee, dah boleh terus mulakan langkah. Senang kan?
Jom dapatkan segera dari kami tau! Kami ada buat pengeposan ke seluruh negara dan juga penghantaran ke sekitar Kota Tinggi, felda felda berhampiran dan Bandar Penawar.

Senior Coordinator Siti Noriza | ID: 852453
 Call/SMS/Whatsapp : www.wasap.my/60137374958
Email: sitinorizasaleh@gmail.com 
FB: Siti Noriza Binti Saleh 




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
siti noriza saleh at 10:07 AM

No comments:

Post a Comment

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015