Saturday, April 29

HARI RAYA DENGAN SHAKLEE

Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog kami.

Kepada pembaca lama atau yang baru, salam perkenalan dan semoga ukhwah yang kita jalinkan secara alam maya ini akan berkekalan. Aaminnnn

Kami sekeluarga Siti Noriza Binti Saleh dan Mohd Zamri memohon ampun dan maaf sekiranya penulisan kami ada menyinggung perasaan anda semua.

Apa yang baik datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk adalah kelemahan kami berdua. 

Jika yang masih beraya, jaga kesihatan masing masing dan juga kesihatan anak anak. Cuaca yang tak menentu ini sangat mudah dihidapi penyakit apatah lagi kalau sakit yang kita tidak nampak.

Minggu ini kita ada dengar dan baca berkenaan ada kanak kanak yang meninggal disebabkan strok haba. Antara sakit yang kita tidak nampak ciri cirinya dan bila kita sedar, ia sudah semakin memburuk. 

Jagalah kesihatan kita semua. Bagi yang ada vitamin, standby vitamin kemana saja anda berada. 

Kami sekeluarga memang bawk vitamin dan yang paling penting adalah nutriferon. kalau anda ada masalah kolesterol tinggi, jangan lupa 2 vitamin ini juga 

Selain beraya dengan suplemen, kami pun  Berhari Raya dengan Shaklee dari segi produk kecantikan. 

Saya memang bawak set skincare Youth tau. Sangat best!

Sunday, April 23

INSENTIF SHAKLEE YANG SAYA SUKA

Bila sebut pasal insentif Shaklee, banyak yang Shaklee tawarkan kepada ahli ahlinya. Insentif Shaklee ni pula tidak dipaksa oleh syarikat tapi kalau kita benar benar ingin dapatkan ke semua insentif yang ditawarkan, ahli ahli Shaklee perlu memenuhi syarat yang ditetapkan. 

Bila kita capai atau dapat insentif Shaklee yang ditawarkan, pasti ia adalah sesuatu yang sukar dilupakan. Bila sekali dah dapat, pasti kita akan terus berusaha untuk dapatkan kesemua insentif shaklee tersebut.

Apakah insentif tersebut?

Ada 11 insentif yang boleh kita rebut bila bergelar ahli Shaklee  :

1) KEUNTUNGAN RUNCIT DAN KOMISYEN HINGGA 20%

2) MODAL YANG RENDAH DAN PULANGAN YANG TINGGI

3) BISNES YANG BOLEH DI WARISKAN PADA ANAK CUCU

4) INSENTIF CASH REWARD

5) CAR BONUS PROGRAM

6) INSENTIF TRIP KE LUAR DAN DALAM NEGARA

7) CASH BONUS

8) BISNES SHAKLEE ADALAH NETWORK MARKETING PERTAMA DI DUNIA

9) COMPANY SHAKLEE YANG SANGAT STABIL DAN KUKUH SEJAK TAHUN 1956

10) PRODUK SHAKLEE TERBUKTI SELAMAT BERKESAN DAN MESRA ALAM 

11) PRODUK YANG LEBIH 100 TAHUN

Banyak lagi INSENTIF SHAKLEE yang boleh kita dapat tau. Nak atau tak je kalau kita dah jadi ahli shaklee ni. 

Friday, April 14

NAK TAHU CARA KURUS DENGAN CEPAT?

Tahu tak, saya pernah capai berat sehingga 76kg! Ye, masa ni saya bukanlah mengandung, tapi disebabkan makan ikut tekak, maka berar badan naik mendadak. 

Lagi pula bila PKP, lagi macam macam nak try test masak yang lalu lalang kat fb dan tik tok.

ni bermulanya kesedaran datang. Tapi sangat payah dugaannya. Masa mula mula buat pogram kurus, saya memilih intermittent Fasting ( IF ) dan juga diet suku suku separuh. 

Seminggu pertama, Alhamdulillah nampak kesannya. Turun 1-2 kilo dalam seminggu. Tapi pula bila dah mula rasa ooo senangnya saya kurus, saya mula makan balik ,😅😅😅 maka naiklah balik berat nya. 

Sehingga bulan 6, saya tersedar dan nekad nak capai 65 kilo lepas suami dan kawan kawan tegur saya nampak berisi. 

Maka, saya mula konsisten ambil set Hello New you bermula bulan 6/2022. Tapi tu pun rasa macam, baik aku cuba dulu. Mana tau tak berkesan gak. 🤭🤭

Terus juga saya cut pengambilan gula dalam minuman dan makanan. Alhamdulillah, mula nampak kesannya tapi masih tak memuaskan hati saya. 
Maka, bermulalah perjalanan kurus saya dengan set Hello New You dan misi 65 kilo saya bermula kembali. 

Nak tahu juga tips KURUS DENGAN CEPAT.

Kali ni saya mula lupakan sarapan nasi lemak, lontong, mee goreng dan sebagainya. Sebab saya nak kurus dengan cepat tapi berkesan. Pelan pelan saya kawal kalori pemakanan saya. 

Saya mula berkenalan dengan Intermittent Fasting. Mula mula saya buat 12 : 12 jam. Lepas rasa okey , saya up kan pada 14 : 12 jam. Alhamdulillah, makin cepat kesannya. 

Masuk tahun baru 2023, Subhanallah! Hilang dah angka 7 tu . Kalau tak, geramm sangat angka 7 tu sangat payah hilang. 

Tapi tahun ini, saya berkenalan pula dengan diet lazy keto. Tak perlu makan nasi! Wah! Macam lagi best! Sebab apa, sebab set hello new you ni, penuh dengan protein dan nutrien yang lain. 

Jadi, saya cuma perlu konsisten ambil set ni dan juga buat lazy keto ni. Masya Allah, lagi laju dan berkesan pengurangan berat badan saya ni.  .

Nak tahu berat saya sekarang? Inilah dia.


Masya Allah..dah lebih dari apa yang diharapkan dari misi 65kg! Seronok giler. Jadi misi saya teruskan iaitu misi 60kg!.


Sehingga sekarang, saya masih konsisten ambil Set Hello New You dan juga IF ni. Masa bulan puasa ni, saya masih cut pengambilan gula cuma kalau ambil, saya cuma ambil 1 cawan saja air manis. Selebihnya saya buat diet suku suku separuh. 

Wednesday, April 12

BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA IALAH BISNES SHAKLEE

Ramai yang mula mencari kerja tambahan atau membuat 2 3 kerja bagi menampung keperluan masa sekarang. Ramai yang terkesan dengan ekonomi sekarang, malahan suami saya juga terkesan apabila tempat bekerja sejak setahun lepas tiada kerja lebih masa. 

Saya tahu ramai yang nak berniaga lagi lagi suri rumah atau pelajar mahupun yang sudah bekerja pun tetap mencari duit tambahan. Buatlah apa jua pekerjaan yang halal asalkan tidak "tersontot" bak kata orang. Jangan sesekali PERCAYA dengan skim pelaburan cepat kaya. ia cuma sia sia saja tau. Sekarang banyak sangat perniagaan atau kerja yang menjanjikan pulangan selagi kita berusaha dan rajin. Malahan, banyak bisnes online yang berkembang maju di Malaysia ni. Malahan, bisnes online terbaik di Malaysia ialah bisnes Shaklee. Bisnes yang berasaskan makanan tambahan ni sangat popular dan menjadi antara produk yang laku keras. 

logo shaklee

LOGO SHAKLEE

Ini adalah logo Shaklee yang diguna pakai. Ada juga logo Shaklee bewarna kelabu, ia juga logo Shaklee yang sah. Bisnes online merupakan bisnes yang terbaik dan team saya kebanyakkannya adalah mereka yang sebelum ini bergelar suri rumah yang ingin mencari duit tambahan bagi membantu suami dalam menjalani kehidupan seharian.


Kalau nak tahu apa lagi lanjut boleh lah klik kenapa anda perlu memilih Shaklee sebagai bisnes online terbaik Malaysia


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Saturday, April 8

VITAMIN CANTIK HARGA RAHMAH

Hah, sana sini lah orang dok sibuk dengan harga Rahmah! Nasi harga Rahmah, lauk harga Rahmah, sampaikan nak beli baju untuk team pun ada harga Rahmah tau 🤭🤭

Berlarutan dari itu, Shaklee pun mengeluarkan set Rahmah yang kalau korang tak beli, memang sangat rugi. Sebabnya, tak tahu bila lagi Shaklee akan keluarkan Set Rahmah ni. Korang nak tau set apa tu? Jom tengok poster ni. 

Paling best, kalau korang beli mana mana set ni, korang layak jadi ahli secara PERCUMA!  Kalau ada bajet lebih, beli yang set B iaitu 2 set ESP + Vitamin C sebab lebih murah RM10 dari set A yang 1 ESP + Vitamin C. Best kan?

Set ni kami panggil SET CANTIK RAHMAH!  Sebab apa? Sebab kalau kita ada masalah tona kulit tak sekata, ada masalah jerawat, ada masalah bekas bekas jerawat yang tak hilang, kulit muka tak bermaya, kami memang syorkan 2 produk ni pada customer. 

Kalau nak kira harian, kita hanya perlu keluarkan RM3.30 saja untuk 1 hidangan. Rahmah sangat kan?  Kalau dulu ramai kata belum ada bajet nak beli 2 2 barang ni, sekarang dah boleh beli dah! Vitamin C tu sendiri je boleh tahan 3 - 4 bulan. Berbaloi baloi sangat.

Tau tak, banyak sangat testimoni set VITAMIN KULIT, yang korang boleh cari. Set cantik Rahmah ni berkesan dan selamat digunakan. Untuk jangka masa panjang, ia beri kesan yang baik untuk kesihatan badan. 

Kenapa kita perlu beli set cantik Rahmah ni? Jom baca manfaat kedua dua produk ini untuk lebih tahu kenapa perlu beli kedua duanya. yang ni manfaat ESP.

Yang ini pula manfaat Vitamin C. Bukan setakat untuk cantik je, tapi ia sangat diperlukan setiap hari oleh badan badan. Banyak mnafaat yang badan dapat bila kita mengambil Vitamin C ini secara konsisten. 
Hah, macamana? Dah terbuka hati nak beli set Cantik Rahmah ni? Ada soalan lain?

Oh, kenapa kena jadi ahli kalau nak dapatkan 2 produk ni pada harga RM99 atau RM188? Ye, perlu jadi ahli sebab lepas lepas ni, korang dah boleh beli produk Shaklee dengan harga ahli. Lagi best kalau tiba tiba korang nak cari income tambahan dengan Shaklee, dah boleh terus mulakan langkah. Senang kan?
Jom dapatkan segera dari kami tau! Kami ada buat pengeposan ke seluruh negara dan juga penghantaran ke sekitar Kota Tinggi, felda felda berhampiran dan Bandar Penawar.

Senior Coordinator Siti Noriza | ID: 852453
 Call/SMS/Whatsapp : www.wasap.my/60137374958
Email: sitinorizasaleh@gmail.com 
FB: Siti Noriza Binti Saleh 




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
siti noriza saleh at 10:07 AM
Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015