Friday, March 10

BERPUASA DENGAN SET RAMADHAN SHAKLEE

Alhamdulillah, hanya tinggal 14 hari je lagi kita akan masuk ke bulan Ramadhan 1444H. sekejap je rasa masa berlalu. Bagi yang nak ganti puasa, anda masih ada masa lagi tau. Jangan lupa untuk ganti puasa kalau tak kita akan kena bayar fidyah. 

Jadi sempena itu, kami sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua pembaca beragama Islam . Selamat datang Ramadhan. Bulan yang mulia. Bulan yang diberkati oleh Allah. Bulan yang dinanti oleh seluruh umat Islam yang menantikan bulan mengumpul pahala berganda banyak dari malam bulan bulan lain.

Seperti tahun tahun sebelum ni, saya memang upkan pengambilan vitamin tak seperti hari hari biasa. Ini antara vitamin atau set Ramadhan Shaklee yang saya ambil. 

Boleh baca keterangan di setiap poster untuk memudahkan kita faham kenapa perlu ambil setiap produk tersebut. Jom kita tengok.

Set utama yang mesti saya sediakan untuk diri sendiri dan seisi keluarga ialah Cinch Shake, Performance Drink dan untuk anak anak, saya sediakan Mealshake.

Nak tahu kenapa saya sediakan Mealshake untuk anak anak saya? Jom baca manfaatnya 

Ini pula keterangan mengenai set set yang saya rekemenkan untuk ambil semasa bulan puasa 

Ada juga info lanjut pasal suplemen ramadhan ni di blog kawan saya. Klik je KAT SINI boleh dapat info yang lebih dalam mengenai suplemen Ramadhan Shaklee




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment:

  1. wahh menarik set berpuasa ni. lebih bertenaga dan ceria semasa berpuasa

    ReplyDelete

Copyright to BIJAK PILIH SUPLEMEN ANDA
Designed by UMIESUEstudio 2015